محمد عزیزم محمد عزیزم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

لطف بی همتای خدا

ورود به هفته 32

1393/6/30 23:31
نویسنده : مامانی نی نی
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

25.gif

امروز اولین روز از هفته ی سی و دومت بود عمرم. من قلبون اون تکونا و غلت زدنات و جمع شدنات و یه وری شدنت بشم مامانی. 

تقریبا سیسمونیت رو تموم کردم گلم فقط گهوارت مونده که هنوز دنبالش نرفتم. ولی ان شالله یکی دو هفته ی دیگه می گیرمش عزیزم. آخه وقتی گهواره تو خونه بیاد انگاری تو هم خییییلی نزدیک شدی. آخه احساس می کنم بیشتر از هر چیز این گهواره است که بوی تو رو میده. 16.gif

من قربون اون لباسای نازت عزیزم که چقدر کوچول موچول هستند. من عاشق کلاه های کوچیکت و پیراهنای نازتم عزیزم. هر روز دارم بهشون نگاه می کنم و تو رو با اونا تصور می کنم

امروز یه کار خوب کردی گلم و دل بابایی رو شاد کردی. آفرین به تو نی نی خوشگلمشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< امروز بابایی که دستش رو گذاشت رو شکمم تا تو رو حس کنه تو هم با پا زدی تو دستش و کلی دوتاییمون به بابایی خندیدیم. بابا کلی خوشحال شد و دعات کرد. خلاصه ما همه خیلی منتظرتیم گلم. 

یه چند تا از چیزایی که برات گرفتم رو آپلودش کردم می ذارم تو ادامه. مبارکت باشه عزییییییییییزم. 

 

Mother's Day Orkut Scraps

 

 

             

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان
31 شهریور 93 8:35
عزیز خاله مبارک باشه. بسلامتی و دل خوش. لباساش خیلی خوشگل.
مامانی نی نی
پاسخ
سلام عزیزم مبارک باشه . پس نی نیتون پسره. خدا حفظش کنه و به سلامتی بیاد تو بغلت. مواظب خودت و نی نی و گل پسرت و باباییشون باش .
مامان
5 مهر 93 7:48
اگه امکان داره منم رمز داشته باشم.
الی
9 مهر 93 7:03
سلام امیدورام بارداری خوبی رو پشت سر بذارید . اگر دوست دارید اتاق نی نی تون متفاوت باشه ی سر به این سایت بزنید http://idivar.ir/