محمد عزیزم محمد عزیزم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

لطف بی همتای خدا

پایان 7 ماهگی؛ ورود به 8 ماهگی

1393/6/26 18:10
نویسنده : مامانی نی نی
289 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلااااااااااام

من اومدم اینجا رسما پایان 7 ماهگیت و ورود به هشتمین ماهت رو بهت تبریک بگم. نه بابا رسما چیه ما خیلی هم خودمونی هستیم.

الان 7 ماه کامله که تو توی دل منی و لحظه لحظه باهمیم. من چه لحظه های شیرینی رو تا الان با تو سپری کردم. مامانی ممنونم. و ممنونم از خدا که تو رو به ما هدیه کرد.totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg1c.gif

آخ جووووووووووووون از حالا دیگه می تونم برای ورود به ماه آخر لحظه شماری کنم. هوووووووووووووووورا Emoticon یادمه هفته ی 12 که بودم همش با خودم می گفتم کی ماه مهر میرسه و من به تو نزدیکتر میشم و الان 4 روز مونده تا مهر و من با تمام وجووووووووووووودم خدا را شاکرم

Love Divider Graphic for Facebook

 نی نی ما تا این لحظه ، 7 ماه تو دل مامانشه

Bears and hearts

 

 نی نی ما تا این لحظه ، 7 ماه تو دل مامانشه................... خداجونم ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
27 شهریور 93 14:25
http://loux2014.mihanblog.com اگر به فکر تزیین ی اتاق خوشگل برای نی نی تون هستید ی سر بزنید