محمد عزیزم محمد عزیزم ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

لطف بی همتای خدا

ورود به هفته 30 بارداری

1393/6/15 23:02
نویسنده : مامانی نی نی
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

مامانی اومدم بگم که امروز بیستمین روز از هفت ماه رو هم پشت سر گذاشتی. خیلی خوشحالم گلم. من بالاخره وارد هفته ی 30 بارداری شدم. یعنی کی میشه من تو رو توی بغلم بگیرم و دستای کوچولوت رو ببوسم

راستی این روزها برای همه عید قشنگ تولد امام رضاست. نیت کردم ان شالله بعد از تولدت با هم بریم پابوسش. آخه سلامتیت رو از خودش خواستم. قربون اون صحن باصفاش برم                                                     

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامانی خیلی دوستت دارم . قطار قطار عشق مادرانه تقدیم وجود نازت مامانی        

خدایا شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت

خودت نگهدار کوچولوی من و بقیه ی نی نی هایی که تو دل ماماناشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونن باش.

پسندها (1)

نظرات (0)